استراتژی قهرمانی به سبک برانکو و دراگان!

تبلیغات

استراتژی قهرمانی به سبک برانکو و دراگان!

تشابه عجیب دو مربی محبوب در فصل نقل و انتقالات

استراتژی قهرمانی به سبک برانکو و دراگان!

بعد از میروسلاو بلاژویچ، استانکو پوکله پوویچ، برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار، دراگان اسکوچیچ پنجمین مربی کروات موفق فوتبال ایران است.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ که در دو تیم ملوان و فولاد را دارد در سومین فصل حضور در ایران وارد سخت ترین دوره رقابت های لیگ خواهد شد. لیگی که گمان می رود حداقل هشت تیم مدعی در آن حضور داشته باشند. دراگان که امروز از اردوی ترکیه به ایران بازگشته است تیم خود بدون حضور در هیاهوی بازار نقل و انتقالات بست و البته نحوه یارگیری اش انتقاداتی را در بر داشت. این درست همان اتفاقی است که برای برانکو ایوانکوویچ نیز رخ داده است. مربی سابق تیم ملی که گفته می شود در نقل و انتقالات مطابق میل و سلیقه هواداران عمل نکرده و انتقادات نسبت به خریدهای او وجود دارد.

دراگان اسکوچیچ در نقل و انتقالات و برای تقویت تیمش دست به خرید بازیکنانی مثل عبدالله ناصری، مهرداد بشاگردی، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، حسین ابراهیمی، مهدی دغاغله و حسین مالکی زد و البته هیچ کدام از این بازیکنان را نمی توان در جرگه ستاره های لیگ قرار داد. اگر به لیست خروجی این تیم نگاه بیندازیم مطمئنا کفه ترازو به سمت محسن مسلمان، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، محمد قاضی، آلویز نانگ و احمدآل نعمه که از این تیم جدا شدند سنگینی می کنند.

برانکو ایوانکوویچ هم چنین شرایطی را حداقل روی کاغذ دارد. سرمربی کروات پرسپولیس در نقل و انتقالات محمد نوری، رضا نوروزی، مهدی دغاغله، محمد عباسزاده، حمید علی عسگری، فرناندو گابریل، پیام صادقیان و محمدرضا خانزاده را از دست داد و محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، مارکو ماریچ و کمال کامیابی نیا را به خدمت گرفت.

دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ بن های خرید خود را در نقل و انتقالات با خرید این بازیکنان هزینه کرده اند و طبق وعده ای که داده اند باید به موفقیت آنها در لیگ پانزدهم امیدوار بود. سرمربی فولاد با خرید حسین ابراهیمی و حسین مالکی و درخشش این دو در بازی های تدارکاتی نوید موفقیت در نقل و انتقالات را داده و فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان هم جزو بازیکنانی بودند که به نظر می رسد می توانند عصای دست برانکو در فصل پیش رو باشند.
این دو مربی کروات که از محبوبیت خاصی در فوتبال ایران برخوردارند بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستند تا نشانه دهند سلیقه شان برخلاف چیزی که از آن انتقاد می شود برای ساختن یک تیم منسجم کاملا منطقی بوده و البته نباید از خاطر ببرند در فصل پیش رو با توجه به تقسیم نیروی فنی و بازیکن شرایط سختی را در پیش خواهند داشت.

 





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.